Pages

Sunday, December 9, 2012

Last round

Assalamualaikum...
We are entering 33 weeks this wednesday! =)
p/s : And we still haven't discuss your name sebab Mummy is super pemalu. *DUSH*

Andddd, we still have things to buy :
1) Baby Cot
2) Mosquito Net
3) Milk Collector
4) Storage Bottle (susah gila nak jumpa the one i want)
5) Baby tub
6) Few legging + romper + night pants
7) Nursing bra + blouse
8) Selipar

9) Car seat - post delivery
10)baby sling - post delivery
11) Ear thermometer - post delivery

Dari 13 pending items, 2 baru beli tadi - travel mattress set + head covers.

Hint has become more "father" these days. He helps me a lot with the house chores. Today I saw him sapu sampah kat luar rumah. Last night he said, "Dik, awak kena standby beg baju siap2 dalam kereta..bla..bla.." Haha, memang tak pack lagi pun. I haven't wash your stuffs pun lagi. Kena membebel sebab tak buat perineal massage. Tanya "Dik, awak ada kain batik tak?" - Ada, sehelai. "Cukup ke?" Cukup kot. Tak pakai kain batik tak boleh ke? Pakai kain biasa2. "Awak ada ke kain biasa2?" Ada. Kain baju kurung. Wahahaha. Ok, I dont have any type of skirt bla2 sebab I just dont know how to wear that thing. Poor lady. Adoi, I cant wait to have my small family soooon with my 2 heroes.

Pastu dia tanya bila nak pergi next scan untuk tengok position, bila nak urut etc. Alhamdulillah we have kak anis to be my confinement lady insyaAllah. Satu tempat kerja dengan hint, I had my urut session with her after gugur haritu. Totally recommended!

Another good thing, rumah dah dapat CF. Alhamdulillah. InsyaAllah kalau takde aral, we will move in before I deliver. InsyaAllah, amin...

No comments: